Παρασκευή 16 Ιουνίου 2017

2,5 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ Σας θυμίζω το σχέδιο που κατατέθηκε το Φλεβάρη του 2015 από τον επικεφαλής του

ΜΕΤΑ, στον υπουργό κο Σπίρτζη με τις 26 προτάσεις για την ανασυγκρότηση των επιβατικών μεταφορών, για να συγκρίνετε τι έχουν - αν έχουν - κάνει μέχρι σήμερα.







2,5 χρόνια μετα τίποτα δεν υλοποιήθηκε.
ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ:
Αντί για νομοθετική κατοχύρωση του αποκλειστικά δημόσιου χαρακτήρα των ΟΣΥ & ΣΤΑΣΥ, έχουμε ένταξη στο υπερταμείο.
Αντί για εξαίρεση από το ενιαίο μισθολόγιο έχουμε νέο και χειρότερο.
Αντί για προσλήψεις οδηγών και τεχνιτών, προσλαμβάνουμε μόνο καθαρίστριες κι αυτές με 8μηνες δεσμευτικές συμβάσεις, ενώ η πάγια θέση του συνδικάτου, είναι προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, για κάθε ειδικότητα.
Αντί για ελεύθερες συλλογικές συμβάσεις έχουμε τεχνοκρατικά σχέδια σύμβασης που κοστολογούν τα πάντα.
Όλες τους τις υποσχέσεις, τις πήρε ο άνεμος της ελπίδας κ.τ.λ. και αφού εξαπάτησαν τους συναδέλφους κλέβοντας στην ουσία την ψήφο τους με τα ψέματα που τους έταξαν, έχουν το θράσος να λένε ότι σκέφτονται τον οδηγό. Έχουν το θράσος κατηγορούν την ΠΑΣΚΕ για εργοδοτικό συνδικαλισμό ποιοι ; αυτοί που διασκέδαζαν με την διοίκηση







Το μόνο που έχουν κάνει αυτά τα 2,5 χρόνια εκτός από τις προαγωγές, είναι να εκπροσωπούν την διοίκηση στα Δ.Σ και στις γενικές συνελεύσεις και να είναι "εκπρόσωποι τύπου"του γραμματέα υπουργείου μεταφορών στο f/b.

Δεν υπάρχουν σχόλια: